loading...
پارسیادانلود
آخرین ارسال های انجمن
Ali Hossein بازدید : 12388 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (15)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/04/05 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

وویروس داره که

این نظر توسط اشکان شمسی در تاریخ 1394/03/29 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

دوستان حتما این نرم افزار رو دانلود کنید. خیلی بهتر از دانلود منیجره.
حال ندارم خوبیاشو توضیح بدم خسته ام. شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط nasrin در تاریخ 1393/05/02 و 2:13 دقیقه ارسال شده است

سلام من یه فیلمی رو خواستم دانلود کنم خودش با ilivid دانلود شد حالا می خوام فیلم رو ببینم !روش که کلیک میکنم برنامه شروع به نصب میکنه ولی بعدش اتفاقی نمی افته ومن نمی تونم فیلم رو ببینم اون سایتم فقط باهمین فیلماش دانلود میشه بابرنامه دیگه هم open whid نمی شه

این نظر توسط mitra در تاریخ 1393/03/25 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

سلام من دانلودش کردم و ازروی سایت فیلمی دانلود کردم برای باز کردنش بایدچیکارکنم؟

این نظر توسط frzad در تاریخ 1393/03/13 و 22:02 دقیقه ارسال شده است

با سلام .تنها انتی ویروس بهش گیر نمیده .برنامه های ضد جاسوسی هم پاکش میکنن .هر علتی داره .احتیاط اینه که از خیرش بگذریم من دانلود کردم وزیپ هم کردم نگه دارمش اما میترسم استفاده کنم .ایا کسی مطمئن هست مشکلی نداره .ممنونم
پاسخ : بعضی سایت ها میگن نرم افزار جاسوسیه
ویروس نداره اما از این که جاسوی میکنه یا نه زیاد مطمئنم نیستم

در کل میتونید بنا بر احتیاط دانلود نکنید

این نظر توسط زينب كرمي در تاریخ 1393/03/05 و 17:19 دقیقه ارسال شده است

من ان را دانلود كردم وقتي يه برنامه را دانلود ميكنم با ان شكلش را مياره ولي يه چيزي مياد كه روش nio ation و دليت است بايد چيكار كنم كه باز شهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام

در یکی از سایت های امنیتی خوندم که این نرم افزار اطلاعات رو به سرقت میبره

پیشنهاد میکنم استفاده نکنید خودم تازه متوجه شدم

این نظر توسط alireza در تاریخ 1393/03/03 و 12:12 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط M.R.S در تاریخ 1393/02/25 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

ILIVEDیک ویروس مخرب است نه نرم افزارکاربری هیچ وقت ان رادانلودنکنید
پاسخ : ilivid ویروس نیست بلکه بعضی سایت ها ویروس رو به همراهش برای دانلود قرار میدن که اگه دانلود کنید ویروس پیام تبلیغاتی رو دانلود کردید .


این نظر توسط محسن در تاریخ 1392/12/20 و 9:22 دقیقه ارسال شده است

سلام وقتی که pas؟و...رامی زنم پیغام می دهد من می خواهم آن وبلاگ را پسورد پیدا کنم

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/11/23 و 9:00 دقیقه ارسال شده است

شکلکخوب بود


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
سایتی برای : دانلود انواع نرم افزار های مفید یا ضروری دانلود بازی + کرک و ترینر آن ها آموزش برنامه نویسی دانلود برنامه های ساخته شده توسط همین سایت دانلود برنامه و بازی های اندروید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام موتور جستجوگر امکانات بهتری میدهد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 162
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1882
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 729
  • بازدید ماه : 1,522
  • بازدید سال : 17,413
  • بازدید کلی : 860,563